11 Aralık 2013 Çarşamba

Rıddım Club İstanbul 2014 Yılbaşı Programı

İstanbul' un ilk ve tek R&B Hiphop kulübü Rıddım Club, yeni yılı unutulmaz bir geceye dönüştürüyor.
Yıllardır, İstanbul gece hayatında en hareketli ve görkemli partiler Rıddı Club'ta gerçekleşti ve gerçekleşmeye hız kesmeden devam ediyor!

Rıddım, bundan böyle misafirlerine yepyeni bir konseptle müziğin ve eğlencenin zirvesini yeniden yaşatacak. Rıddım Club artık sadece R&B Hiphop olarak değil, haftanın belirli günlerinde dünya çapında hit olmuş en iyi yabancı ve yeni müziklerle konuklarını ağırlıyor.

Haftanın her gününde farklı konseptiyle konuklarına keyifli dakikalar geçiren Rıddım Club'ta dostlarınızla buluşup, misafirlerinizi gururla ağırlayabileceğiniz özel günlerinizi en coşkulu şekilde yaşayabileceğiniz yeniliklerin ve eğlencenin tadını çıkartabileceğiniz bir ortam sizleri bekliyor.

Rıddım Club Yılbaşı Programı 2014
31 Aralık 2013 - 21:00
Yer: Rıddım Club
Biletler Biletixde
Bilet Fiyatları : VIP - 220.00 TL
Normal Giriş - 78.50 TL

Stand ve loca rezervasyonu yaptırmak için: 0 (212) 251 27 23


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder